Ivars Indāns

Viskautkas. Ivara Indāna emuārs (blogs). Visas publikācijas ir mans personīgais viedoklis.

2011. gada 16. jūl.

Mušpapīru konstrukcija

Lauku mājās reizēm tiek lietots sens līdzeklis pret lidojošajiem insektiem: mušpapīrs.
Sekmes dažādas, atkarīgas no dažādiem faktoriem. Visus mušpapīrus vieno viena, man nesaprotama, konstrukcijas vienība: milzīga "spraudīte" (adata ar platu cepuri):


Tās vienīgā funkcija ir fiksēt vāciņu. Vienmēr rodas paniskas bailes, ka šī "knopka" var nokrist uz grīdas un iedurties kājās.
ES drošības tehnikas standartiem šāda mušpapīra konstrukcija neatbilst 100%

Etiķetes:

1 Comments:

Anonymous Anonīms said...

Arī man šī komplektācija ar kņopi ilgi šķita neatklājama dīvainība, līdz tieši aizvakar beidzot iešavās prātā ģeniāla atskarsme - ar to kņopi to mušpapīru var piespraust pie griestu sijas.
Ģeniāli, vai ne!

(Un es tiešām nemāžojos, ka nespēju to ātrāk apjēgt - es patiesi par to domāju daudzas reizes un tiešām tikai šo svētdien pieleca. Domās ļoti ilgi un gardi pats par sevi smējos :) )

2011. gada 21. septembris 12:15  

Ierakstīt komentāru

<< Home