Ivars Indāns

Viskautkas. Ivara Indāna emuārs (blogs). Visas publikācijas ir mans personīgais viedoklis.

2010. gada 20. dec.

Skaips. Sāk tracināt :(

Jau sen izmantoju dažādus komunikātorus. Pēdējos 4 gadus stabili pārgāju uz Skype programmu: pilnībā apmierināja funkcionalitāte, ar daudzvalodību nebija problēmas (to dēļ atteicos no ICQ), iespēja ērti pārsūtīt failus, jaukā slēptā ikoniņa (mooning) :). Malači Igauņu puikas, kuri Skype izgudroja un izplatīja: Elagu Eesti!
Diemžēl tagad kaut kas ir garām: Estiņi savu programmatūru nopārdeva, jaunie saimnieki īsti netiek galā.

Konkrēti:
Lietoju Skype uz daudziem datoriem: mājās, darbā daudzās vietās. Ielogojoties katrā no tām, pēc kāda laika man tiek atsūtītas visas manas sarakstes, ko esmu sūtījis pat vairākus mēnešus atpakaļ. Pie kam visās vietās esmu iestatījis iespēju neatcerēties vēsturi.
Tas nepatīk. Un nozīmē to, ka kaut kur mana sarakste glabājas un ir publiski (teorētiski) pieejama, neņemot vērā manus iestatījumus/vēlmes.
Tas nav labi!

Etiķetes: , ,