Ivars Indāns

Viskautkas. Ivara Indāna emuārs (blogs). Visas publikācijas ir mans personīgais viedoklis.

2011. gada 7. marts

23. februāris. 8. marts. Svētki? Svinamā diena?

Tiem, kuri dzīvojuši Padomju laikos, atmiņā palikušas 2 pavasara brīvdienas.
23. februāris: Armijas diena, Dzimtenes aizstāvju diena, vienkārši "vīriešu" diena
8. marts : Sieviešu diena.

Un kaut kā bija līdzsvars, balanss, viens otru apsveica un viss bija OK. Sievietes apsveica vīriešus un otrādi. Tīri vai nostaļģija pēc tiem laikiem (esmu piedzīvojis).

Nu ko, sveiciens Sieviešu Dienā.

p.s. A puišus neaizmirstiet: viņi tā jau dzīvo 10 gadus mazāk, kā sievietes :(

1 Comments:

Blogger Jaffa said...

Jā, patiesībā arī es šogad pēdējo reizi nosvinēju sieviešu dienu.. par vīriešiem gan aizmirsu.. Piedodiet, jel.. Tas, ko es vēlējos pateikt, ir - nav vajadzīga nekāda sistēma vai svētku dienas, lai apsveiktu otru un darītu pasauli gaišāku. Es to varu darīt kaut vai tūlīt un man nav jāgaida nekāda īpaša kalendāra diena. Tumsa ieviesa sistēmu. Es nesu gaismu. Miers. Visu to labāko dzīvē un citās interešu sfērās! Esiet laimīgi!

2011. gada 17. marts 23:57  

Ierakstīt komentāru

<< Home