Ivars Indāns

Viskautkas. Ivara Indāna emuārs (blogs). Visas publikācijas ir mans personīgais viedoklis.

2011. gada 12. apr.

Man patīk poliklīnika :)

Sen nebija vajadzība apmeklēt ārstu un attiecīgi poliklīniku. Nu, varbūt vajadzība bija, bet neies jau jauns čalis (es par sevi :) par visādiem sīkumiem skriet pie dakteriem ;)

Nupat grūtais un smagais darbs bibliotekā darīja savu: sastiepu saites un bija vien jādodas uz poliklīniku.

(Paldies kolēģiem, kas mani aizveda līdz traumpunktam + piedāvāja uzreiz aizraut uz kapiem: tas bija mīļi :)

Kopš bērnu dienām man poliklīnikas asociējušās pārsvarā ar negatīvām emocijām: rindas, noplukušas telpas, neskaidrība, "līšana bez rindas" utt. Biju patīkami pārsteigts par to, kā situācija ir izmainījusies (neminēšu, kurā poliklīnikā konkrēti):

  • Telpas ir glītas;
  • Lifts (noderēja);
  • Mēbeles normālas;
  • Visumā kārtība: pirmo stundu ģimenes ārsts pieņem akūtos jautājumos: dzīvā rinda. Pēc tam pēc numuriņiem;
  • Cenas visnotaļ pieņemamas: vizīte pie ģimenes ārsta, kardiogramma  LVL 1,-, asinsanalīze 0,50. Pieņem bankas kartes;
  • Attieksme no personāla ļoti pozitīva;
  • Rindas praktiski nebija;
  • Turpat aptieka;
  • Apkalpojošais personāls un pacientes paliek aizvien jaunākas ;)

Ir jau arī mīnusi:

  • Pierakstīties rindā pie ģimenes ārsta var tikai pēc mēneša.

Paldies, ļoti civilizēti! Bet labāk tomēr neslimot.

Etiķetes: ,