Ivars Indāns

Viskautkas. Ivara Indāna emuārs (blogs). Visas publikācijas ir mans personīgais viedoklis.

2012. gada 1. apr.

Kartupeļu pankūkas: visa atslēga tehnikā!

Kaut kad nesen palielījos ar paša ceptajām kartupeļu pankūkām.
Nav jau nekas īpašs, viegli pagatavojamas: ja ir vajadzīgā tehnika. Manā saimniecībā ir Lietuvā ražota elektriskā kartupeļu rīve. Ar tādu sagatavot kartupeļu pankūku mīklu: viens, divi, un gatavs! Nav problēmu pierīvēt klāt sīpolus, burkānus utt.
Foto:
Ērta lietošanā, viegli jaucama, mazgājama. Konstrukcija elementāra:

Laba tehnika ir puse no darba :)

Etiķetes: ,

4 Comments:

Anonymous Andra said...

Hei, Ivar!!! Tev pilniiga taisniiba. Arii manaa saimnieciibaa ir shitaa leishu parikte. esmu ljoti apmierinaata un riiveeju ar to visaadus daarzenjus gan pankuukaam, gan salaatiem. Aatri un bez probleemaam.

2013. gada 23. marts 13:07  
Anonymous Anonīms said...

Tiem, kam garšo cepelīni, bez šitās lieliskās mašīnas nu nekādīgi. Cepelīnu pagatavošanai ar rokām nav iespējams sarīvēt tik kartupeļu cik vajadzīgs ģimenei paēst(ļoti grūti)Ir taču tik daudz edienu ar rīvētiem kartupeļiem,kuģelis, sacepumi,pasaka.Es lietoju jau ļoti ilgi un priecajos par tādu rīvi...

2013. gada 23. oktobris 16:52  
Blogger Valters said...

A nosaukumu rīvei bija grūti pievienot?

2014. gada 7. marts 19:15  
Anonymous Anonīms said...

Paldies par atsaucēm. Es tādu pirkšu, jo man garšo viss pieminētais.

2017. gada 31. jūlijs 22:25  

Ierakstīt komentāru

<< Home