Ivars Indāns

Viskautkas. Ivara Indāna emuārs (blogs). Visas publikācijas ir mans personīgais viedoklis.

2013. gada 20. apr.

Izskalotā vēstule, veltīta Muminu ģimenei :)


Beidzot 2013. gada pavasaris sāk nostiprināt savas pozīcijas.
Mūsas upes palu ūdeņi atkāpjas, atstājot krastos visādu drazu. Šoreiz bija arī interesanta lieta: pudele ar tur ievietotu vēstuli:


Pudelē iekšā sarullēta, ar sarkanu auklu apsieta zīmēšanas papīra lapa:


Uz tās vēstule Muminu ģimenei. Domāju, ka drīkstu to publicēt, jo ir bez adreses un privātām detaļām. Atvainojos, ja neesmu ko pareizi izlasījis, sāku atrast no ar roku rakstītā teksta Dažus vārdus nesapratu, varbūt palīdzēsiet izlasīt?


"Sveiki Muminu ģimene.
Manuprāt jūs izdarījāt pareizi kad jūs aizbraucāt uz citu salu kur ir ?1. Cik jūs ilgi tur būsiet ja es būtu ar jums kopā tad es ieteiktu palikt tur visu jūsu mūžu. Jūsu tētim piepildījās viņa sapnis iede?2 zin?3 lāpu(?). Vai jūs zināt kaut kādu cilvēku jo varbūt jūs esat bijuši kaut kādā valstī jūs varat atbraukt uz Latviju un Rīgu. Tur dzīvo mana tante. Es gaidīšu kad jūs atrakstīsiet man vēstuli ātrāk"
Diemžēl bez paraksta un atpakaļadreses. Mīļi jau 

Etiķetes: , ,